17 Maj

Haft en jätte bra kväll ute på Onsjö. Jag, Mami, syster, Emil och Selma käkade tacos och myste. Kollade ju självklart på hockeyn men den gick ju inte så vidare bra. Tyckte vi kunde matchat vissa spelare liite bättre men men. Gjort är gjort!
Passade min ögonsten Selma igår eftermiddag. Vi fick fin besök av Kärleken. Va riktigt trevligt som vanligt. Kan inte med ord beskriva hur du får mej att känna. Vi har varit så trasiga utan varandra, nu är vi äntligen på god väg att bli hela igen. Känns så otroligt bra, vi vet att vi har en jätte ljus framtid som väntar. Längtar så otroligt mycket <3 Vi vet nu att vi inte klarar oss utan varandra, att vi tillsammans delar det finaste två människor kan dela. Att vi dessutom är bästa vänner och har otroligt roligt ihop är våran fasta grund, som vi båda saknat nu under en tid. Vi vet nu vad som är viktigt. <3
På kvällen igår va jag på Olearys med Innebandyn och käkade. Va riktigt trevligt, känns som det är ett bra gäng ändå, Så verkar väl som jag kommer stanna. Har ju varit riktigt sugen på att komma tillbaka och nu känns det riktigt bra. Kenth e väldigt positiv också så de e kul.
Har bestämt dejt med min finaste i drömmarna så de e dax att sova nu! 

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback