15 Maj

Kunde inte haft en underbarare kväll än den jag hade igår. Du kom som en överraskning så som jag pratat om! Du är helt underbar. Ditt sätt att se på mej, dina mjuka kyssar och kramar, hela du är helt helt underbar : ) Va det mysigaste på mycket länge. Din födelsedag idag också! : D Grattis Älsk <3
Kan man höra ihop mer än så som du och jag gör?! Jag tror inte de. Vi är lycka och kärlek tillsammans.
Jag svävar på rosa moln just nu! Tack älsk. Nu är det bara en liten detalj som du behöver lösa, sen är det bara vi.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ärtan

Heeej! Vad kul att du har en blogg nu! =)
Jag ska nog börja skriva igen men jag vet inte riktig... =)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback