12 Maj

Har haft en så otroligt bra helj. Blev lite festande både fredag och lördag. Det var riktigt längesen man körde på i två dagar i rad! Men som sagt det var riktigt lyckat. I fredags va de lite kubb på Skräckland med ett gäng sen gick vi hem till mej innan de blev TG. Lördag styde vi upp nere på Skräckland återigen. Satt på en bygga och drack vin och tjötade innan vi som vanligt hamnade hos mej ett gäng! Blev ett jädrans kalajs och sen gick vi till TG. Jag va nog den lyckligaste i fredags skulle jag tro! Kändes som jag svävade på moln, allt du sa! Helt otroligt. Men självklart fick jag min svacka igår kväll. Men de va väl inte så konstigt om man tänker på hur du beter dej. Nu är det nog. När ska du själv förstå att du måste sätta ner foten rejält, att de inte funkar att bara prata lite snällt?. Nu har de gått tre månader extra, du har slösat bort tre månader av ditt och mitt liv på något som inte betyder någonting för dej. Det är dagar som du aldrig kommer få tillbaka, saker som du aldrig kommer få ogjorda!  Jag förstår bara inte hur du står ut, när du säjjer allt du säjjer och känner så som du känner. Det är helt ofattbart för mej.
Jag vet iaf att min kropp inte orkar mer, varken fysiskt eller psykiskt. Jag vet bara inte vad jag ska göra för ingenting spelar någon roll. Du säjjer allt man vill höra men vart är handlingen?
Ska hela sommaren slösas bort? Ska du ge mer minnen till den personen som ni ska dela? Jag är så förvirrad men ändå inte. Men denna situationen är ohållbar, de måste du också insett nu. Hur mycke mer tid behöver du? Det finns ingen mer tid att ge.. Phu.

Nu kommer Frida snart från sin intervju så ska vi ta oss en promenad. Sen måste jag sätta mej och plugga på min a-uppsatts. Ska få allting helt klart tills på Onsdag då vi ska sammanställa arbetet. E träning ikväll med laget men funderar på att springa själv nu under dagen. Jag får se. Näh nu ska jag göra mej redo för en promenad!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback