8 Juni

Har vart Vatten och Vis festivalen här i Vänersborg i heljen. Men jag faktiskt lyckats hålla mej nykter hela heljen! I fredags va jag på lite födelsedagsfika hos Erlandsson, de va trevligt. På kvällen hade jag mys med Älsk. Va en otroligt bra kväll. Och bättre kommer det bli! <3 Jag är helt tokigt kär.
Igår blev de långpromenad i hettan på morgonen. Sen kom Em och vi hängde på stan ett bra tag och kikade på folk. Vi beslöt oss för att käka ute, vi valde thaimat! Vet inte om de va värt alla cash för vi åt knappt nått. Blev mätta med en gång, men gott va de! Efter käket gick vi hem till Frida och Michel, dom satt och förfestade så vi spela kort och tjöta. Så det har vart en riktigt chill helj faktiskt. Skönt att slippa vakna med en bakfylla på en helj för omväxlings skull! : D

Idag blir de nog inte många knop gjorda. Frida kommer hit vid 15 tiden så ska vi kika på Hemmafruarna! Sen vet jag inte vad det blir. Borde verkligen ta tag i att städa lite så det får jag nog göra lite senare. En promenad blir de också.
Imorrn börjar min sommarkurs Indiska religoner. Ska bli såå intressant, fast litteraturen e nog ganska svår. Phu. Men de ska nog gå vägen. Näh nu ska jag dra på mej mina träningskläder och gå ut och powerwalka! : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback