5 Juni

Blev som sagt en mycket tidig morgonpromenad med Frida i morse. Gick upp till Öxnered stationen och hämtade bilen. Efter de blev de en snabb dusch innan det blev en roadtrip till Uddevalla. Vi som kombination e ju fan klockrent : D Haha. Åkte till Deval och köpte lite nya träningskläder och fick mej äntligen en tunn jacka som jag så länge letat efter. Sen åkte vi till Willys för att handla lite. Ska ju äta god middagt och ha mys imorrn med Älsk, som jag längtar. <3
Ska snart ut på stan för att köpa något till Erlandsson, ska på lite födelsedagsfika där imorrn.
På lördag blir de nog lite småkalajs skulle jag tro. E ju Vatten och vis festivalen här så de kommer ju vara en hel del folk ute i rörelse. Så vi ska nog dra oss ner till Skräckland och ta oss lite vin på en filt eller nått! Kan bli riktigt trevligt. Man får ju passa på när det väl händer nått här. Annars är det inte så stora planer utan tar det mest som de kommer. Men helt underbart vet jag att vi kommer ha det imorrn kväll. Som jag längtar <3

Näh ska sortera lite tvätt nu, har tvättstugan hela eftermiddagen och kvällen. Phu. Men det måste bli gjort de också : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback