29 Juni

Har haft en hur bra helj som helst! I fredags satt vi hemma hos mej jag syster och Pernilla. Spelade ölspelet och shottade Tequila som aldrig förr. Och till slut hade vi klarat av hela flaskan! phu. Sen gick vi ut och skakade rumpan rejält på TG. Efter TG hamnade vi på en efterfest hemma hos Björn. Va trevligt. Jag och Erika knatade hem och kom inte isäng förrän klockan va närmare 5 på morgonen! : )
Vaknade med värsta bakfyllan, kände mej inte nykter för fem öre och de värsta va att jag visste att jag skulle på alkoholen igen om ett par timmar! Kände mej ur form om man säjjer så.
Men jag fixade till de ganska bra ändå! Efter 3 cider va jag igång och allt kändes på topp igen! Folk kom och gratulerade mej och jag fick finfina Indiska kuddar av tjejerna! Tusen tack <3
Sen hamnade vi återigen på TG. Men va inte alls lika bra drag där som dagen innan!

Idag har jag inte gjort något av värde. Fick städat i morse innan Em drog sej hemmåt. Sen har jag bara legat i soffan och sovit och haft ångest för att jag inte tränat på 4 dagar! Phu..Men får ta en löprunda im när jag vaknat! Sen måste jag plugga ett par timmar innan det rä dax för Släktkalas ute hos Mami! : ) Ska bli trevligt. HerreGud 24 år. Jag börjar bli gammal! Haha. Näh nu ska jag återgå till fotbollen och somna i soffan så jag kommer upp i normal tid im!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

GRATTIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback