2 Juni

Jag och Frida drog på oss våra träningskläder och gick en hurtig långpromenad i morse. Gick vid vattnet runt roddklubben osv! Sen träffade vi på en jädra gassig gubbe på vägen också : D Han e för underbar min Älsk. Jao. Känns som jag äntligen börjar bli frisk. Nu är jag bara tjock i huvudet och förkyld. På Onsdag börjar MP köra sina utomhuspass så då har jag tänkt köra mitt första träningspass efter att ha legat sjuk. På Torsdag e de inomhusträning med laget och de vill jag gärna inte missa. Hoppas bara jag blir av med min förkylning tills dess. Ork att gå runt å vara sjuk i denna värmen! Nej tack nu får det vara nog!

Ska träffa Frida och Michel sen för att ta en glass i solen på stan. Sen ska jag ha möte kl 15:30. Annars e de inga planer alls för resten av dagen. Får se vad som dyker upp. Borde verkligen ta tag i att storstäda här hemma men de ska jag nog göra im! : D Skjuter gärna på de så länge de går för tillfället. Näh nu ska jag göra mej iordning här.
I Love love love you Älsk <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ärtan

tack hjärtat!!! ses snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback