19 Juni

Kollade självklart på fotbollen igår, men de va då fasen inget å titta på vill jag lova! Va fan pysslade vi med på plan egentligen? Jag va toksäker på att vi skulle komma vidare när vi bara hade Ryssland kvar! Räckte ju tilloch med med ett oavgjort resultat! Men ikke. Katastrof dåligt, helt klart!
Klarade av med bravur att sträcka framsida lår igår på träningen när vi hade intervall. Fan jag fattar inte att jag ska lyckas med allt! Men som tur va märkte jag i morse att de inte va en stor sträckning som tur va! Men kan inte springa idag utan får vänta tills im så den inte blir värre.

Idag blir de inte mycke gjort. Ska träffa Sara och Em och ta svängen om Bolaget så vi får ladda upp oss innan morgondagen. Sen har jag i bakhuvudet att jag måste plugga. Vill inte.. Phu. Men måste verkligen ta mej i kragen annars kommer jag ha sjukt mycke i slutet av juli början av augusti. Och de vill jag inte..

Är otroligt glad idag : ) Underbart älsk.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback