17 Juni

Har börjat plugga på min sommarkurs Indiska Religioner nu. Hämtade ut alla mina böcker igår, de va inte roligt för blånboken vill jag lova.
Jag och Frida började planera Midsommar igår lite smått. Nu är jag riktigt sugen och förväntansfull på fredagen kan jag säjja. Jag tror de kommer bli kalas bra! Har planerat massa lekar osv. Så jag hoppas de blir riktigt roligt. Kan ju hoppas på att vädret e på våran sida så vi kan vara ute ett tag också, de vore inte helt fel! Men självklart har vi en plan B om de skulle vara regn. Då blir de en massa roliga inomhuslekar! Jag ser mest fram emot Marshmallows leken :P Haha! Ska bli så roligt.

Igår va de en sjukt bra dag för övrigt. Fick reda på en glad nyhet. Kunde inte sluta hoppa och studsa av glädje vill jag lova! : ) Skadeglädje är ju dessutom den sanna glädjen eller hur?! : ) Detta kommer bli det bästa någonsin, lätt! Vi har väntat så länge på detta Älsk <3
Nu ska jag ta och diska och plocka undan lite här. Älsk kommer om ett tag sen ska jag träffa syster för en promenad på SkidStugan!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback