13 Juni

Fick finbesök i morse : ) Va mysigt den stunden vi fick. kl 08:00 blev de en långpromenad med Frida. Kom massa skrikande studenter på en mängd olika vagnar och lastbilar! Gud vilken rolig dag dom har framför sej idag! Nästan så man bli liiite avundsjuk. Skulle gärna göra om min student, var helt klart en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!


I Tisdags va de ett jädra kalasande. Satt hos mej och förfestade och gick sen ner till pråmen för att hejja fram Sverige och det gick ju kalas. SEn hamnade vi hos mej igen och spelade spel och drack. Va en jätte trevlig kväll. Onsdagskvällen va hur mysig som helst. Kikade på Fotboll med Älsk och käkade bärpaj : ) Va underbart. Men som sagt stunderna med dej är dom bästa! <3


Ska träffa Frida om ett par timmar här på dagen. Ska kika på film och bara tjöta lite. Äta jordgubbar och glass : ) Ikväll ska jag vara barnvakt, blir ju liite extra pengar iaf. Kan ju vara skönt för på Lördag blir de kalas. Ska kolla på fotbollen och käka antingen på Italia eller Pråmen med ett gäng. Sen blir de till att festa loss på TG på kvällen. Ska bli kul att gå ut, e riktigt sugen. Grädden på moset är att få träffa dej en stund förståss hjärtat! Sättet du tittar på mej säjjer mer än tusen ord! Helt ofattbart hur du får mej att känna <3 Nu ska jag lägga mej och se på film. Fick inte många timmars sömn inatt och av uppe tidigt. Så ska ta igen mej lite nu! Haha :P Det låter de.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback