9 Juli

Måste ta mej i kragen vad gäller mitt snusande. Det har gått helt överstyr! Haha. Höll ju upp i 2 veckor och kände mej ändå okey. de va väl humörsvägningarna som va de värsta, men de kände ju mest omgivningen av : ) Sen föll jag tillbaka, men sa till mej själv att en dosa skulle räcka i minst 3 dagar. Jaa och de gick ju säkert bra har jag hört! Näh jag måste verkligen ta tag i detta på allvar! Varken hälsan eller min ekonomi tillåter detta! : D Ska ta mej ett snack med Frida så vi får komma överrens om något tillsammans!

Va uppe på skidstugan och sprang en runda med syster igår kväll. Gick verkligen över förväntan. Har ju ändå legat på latsidan och bara vart ute och powerwalkat de senaste 10 dagarna. Men nu ska jag ta tag i löpningen igen, och det kändes riktigt skönt att de gick så bra igår. Ikväll blir de utomhuspass på MP med Syster och Chrillie. Så får vi se om Frida jobbar eller hakar på. Ska iaf bli skönt med lite grupp träning. Saknar de nu när vi har uppehåll med innebandyn.

Ser fram emot heljen som tusan. På fredag blir de lugnt. Lördag hoppas vi att vädret e bra men de ser inte allt för positivt ut. Om vädret tillåter blir de antagligen tältning i skogen : D haha skulle lätt vara grymt skoj med de gänget vi skulle bli! Annars styr vi upp nått annat skoj. Kommer bli rokk hur som helst. Nu ska jag fixa mej lite käka och sen sätta mej med tentan nån timma så jag får något vettigt gjort under dagen!
Nu är vi på väg mot bättre tider. <3

Love / Therese



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback