8 Juli

Fick äntligen börjat på min HemTenta igår. Satt i ett flertal timmar och fick iaf hälften av första frågan klar. Har tänkt fram en plan som jag brukar göra nrä jag får mina tentor. Ska göra en fråga i veckan tänkte jag. Dom e riktigt stora och varje fråga inkluderar alla 4 indiska religioner. Man ska vinkla, föklara och analysera hur mycket som helst. E en sjukt stor tenta. Men jag hoppas jag ska klara mej igenom den.
på kvällen kom Frida och Chrillie hit, vi spelade mellan tummen och pekfingret. Man får sej rejäla skratt när man spelar de, och man analyserar dom mest konstiga sakerna under spelets gång! : D Så hade en kalas mysig kväll.

Ska väl strax fixa mej nån mat! Måste komma igång med mina rutiner igen känner jag. Kommit ur min rytm helt de senaste veckorna. Ikväll blir de Skidstugan och en löprunda med Syster. Annars så har jag inga större planer. Vädret e ju inte på våran sida direkt.
Om man bara kunde haft en on/off knapp på hjärnan så hade jag gärna använt den just nu. Tror min hjärna blir överkokt vilken sekund som helst för tillfället. Vissa saker är verkligen helt bortom min förståelse. Hoppas iaf att heljen som kommer blir underbar. Vore så kalas med tältning och shit : )
Du och jag älsk <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback