31 Juli

Igår va jag helt nöjd med min insatts! Blev en löprunda/powerwalk på dryga 45 minuter sen va de bara att gå vidare till Fridas utomhuspass. Så 2 timmars träning gjorde att kroppen kändes helt okey. Mindre bra att jag inte hann ta en löprunda idag på morgonen, hade velat kompensera allt drickande ikväll! Men får ta igen det imorrn.
Efter träningen gick jag och Frida bort till Em och chillade till massa Tv gotta. Och min kväll avslutades med att mitt magont gick bort. Skönt att vi fick prata ut, men ändå känns inte allt helt hundra men det är okey ändå. Jag förstår men jag är otålig. Allt är egentligen bra men jag vrider och vänder på saker och ting så jag blir tokig. Det är så fruktansvärt onödigt för de är bara jag som får lida av ingenting.

Har iaf hunnit med bolaget nu på förmiddagen. Gick dit med Michel och inhandlade oss lite gotta inför kvällen. Så nu har jag just käkat mej en bra middag och ska snart bli hämtad av syster för vi ska åka upp till Carina och Morgan för att fira Kusin Anna med lite fika. Efter de blir de snabbt hem för att göra mej iordning inför kvällen. E ju tradition att gå på Rydell & Quick. Kommer lätt bli rokk, de e jag helt inställd på! : ) Det blir vad man gör det till som man säjjer!

Nu ska jag göra mej klar för att åka iväg ett par timmar! Hade hellre legat och solat och badat men hoppas vädret håller i sej så jag kan göra de im! Peace out.

Sötaste bilden på mej och min ögonsten <3
Sötaste bilden på mej och min underbara ögonsten <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback