29 Juli

HerreGud sikka underbara dagar jag haft den senaste tiden! Igår blev det en heldag ute på Gaddis med Em. Va där runt 10 tiden på morgonen och åkte hem vid 16:30 tiden på eftermiddagen. Va hur varmt som helst så vi badade mängder i gånger. Det värsta va när vi skulle i och bada och vi ser en Gädda vara 3 meter från stranden! Det galna var att den inte rörde sej n'r vi försökte skrämma iväg den! Fick ropa dit några småkillar som jagade iväg den. Men den va seg som attan och fortsatte att vara vid strandkanten. Så det var nått galet med den för hur många gäddor ligger på grunt vatten nära strandkanten! Phu. När vi väl kom hem på eftermiddagen såg vi hur rödbrända vi blivit! Jag va som ett vandrande stoppljus. Men de va inget å snacka om, för idag va jag på de igen! Legat ute på Onsjö hela dagen i solen. Så skönt att vara där när man kan svalka sej i deras stora pool. Så de har återigen vart en underbar dag!
Im har jag inga planer på dagen men jag tror jag cyklar ut till Onsjö och passar på att gotta mej en dag till när de väl e sol. På kvällen blir de träning och efter passet blir de till att träffa Frida och Em. Ska gratta Frida lite för hon har fyllt år idag hjärtat!
på torsdag blir de fest, e u vänersborgsfestivalen och som vanligt så spelar Rydell och Quick på torsdag! Så de blir rokk. Näh nu blir de till att lägga mej i soffan och kolla på TV. Ska bli underbart att slippa ställa klockan tills im, och få sova ut.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback