27 Juli

Igår va jag äntligen ute och fick köpt mej nya badkläder. Det var verkligen på tiden kan jag säjja. De andra va slitna och alldeles för stora! Phu. men nu har jag nya fräsha och fina serru. På eftermiddagen åkte jag med Erika med familj till Sikhall och badade. Var hur varmt som helst i vattnet, blev riktigt förvånad! Men hur skönt som helst att vara där och bada och gotta sej. På kvällen blev de chill med Em. Blev inte riktigt som vi tänkt oss men vi överlevde den kvällen också, som alla andra kaos kvällar!

Idag har vi vart på Skara sommarland från kl 10-19! Så vi va där från att de öppnade tills de stängde. Va underbart väder och hur roligt som helst! Näsat gång vi åker ska vi vara utan barn har vi sagt, så vi kan åka allt vi vill och inte behöva ta hänsyn till småttingar! : ) Men vi va mer än nöjda med dagen iaf! De senaste dagarna har verkligen varit full rulle och det känns kalas. vart ute i solen hur mycke som helst, så tiden den har sprungit iväg.
Imorrn blir de Gaddis med Em från tidig morgon till kväll e de tänkt. Lika bra att passa på att sola och bada, man vet ju aldrig när det blir så här bra dagar igen! Så vi ska ha med frysväska med mat och grejjer så det kommer bli mys.

Näh nu ska jag sova! Fått ställa klockan flera dagar i rad nu, och ska göra de im igen! Och dessutom har jag inte kommit isäng före kl 03 på över en vecka så nu e de dax att bädda ner mej i soffan!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback