23 Juli

Dagen började inte alls så som jag ville att den skulle göra. Jag kände en klump i magen direkt när jag vaknade från den sömn som jag knappt fick mej. Men det visade sej till slut att det inte alls var så illa. Jag måste sluta låta mina tankar springa iväg på det viset. Men det är inte så lätt efter allt.
Jag har just pratat med Älsk, underbart att höra hans röst. Jag tror jag har kommit på vad som måste göras nu. Jag måste bli den Therese som alla känner. Hon som är stark och står på sej i alla lägen.

Åkte iaf till Liseberg idag! och har vart där hela dagen. Jag Selma Erika och Jimmi. Va hur varmt som helst och hur bra som helst. selma är den mest orädda ungen jag någonsin stött på! Hon brås bannemäj på mej : D Hon blev skit sur när hon inte fick åka den stora berg ochdal banan, och balder! Men Flume riden va hennes absoluta favorit! : ) Hur rolig dag som helst, som också har avslutats på ett bra vis till slut efter alla svägningar!
Nu är det dax att sova och ladda upp för en hel dag i solen på Sikhall med Erika och Selma imorrn.

        
        

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jättefina bilder ifrån Liseberg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback