21 Juli

Då va Fallens dagar heljen över för detta året också. I fredags satt vi och festade lite smått hemma hos mej. Sen gick vi bort till Marcus och spelade wii och fortsatte partajja där!
lördag va den dagen vi slog på stort. Samlades ett stort gäng hemma hos Em och förfestade utan dess like. Så jädra lyckat! Sen åkte vi in till Trollhättan och lyckades splittras i massa små grupper och hittade inte varandra igen! Jag höll mej till Älsk Frida och Michel! Sen åkte vi hem och jag och Älsk köpte mat och hamnade hemma hos mej. Underbart. Njöt av varje sekund, va den mysigaste och bästa natten/kvällen på länge.
Så fallens heljen har vart otroligt lyckad! De tror jag allihopa håller med om!

Nu är det bara att ta tag i träningen igen så man jobbar bort allt dåligt man unnat sej i heljen : ) Va just ute på en lång powerwalk runda med Frida. Blir löpning ikväll. Im ska vi ut till Onsjö och sola och bada. Ska passa på nu när Mami och dom är i Sthlm. Ska bli skönt. Näh nu ska jag leta fram nån film och slappa lite. Älsk <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

jogga, springa, promenera, gå, walka... vafan har du stulit min motivation också eller? haha kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback