2 Juli

Just vart ute på min dagliga PowerWalk runda. va riktigt varmt idag så jag svettades rumpan av mej! Phu. Men jädrar va skönt det är. Så får vi se om jag går på Motionspalatsets utomhus pass ikväll eller om det blir en löprunda.
Igår va jag på Överby och fick shoppat lite med syster. Köpte en Indisk kudde till soffan, ett linne och en tröjja. Sen blev de storhandling av mat.
Resten av denna dag borde jag ägna åt min Hinduistiska bok som borde bli färdigläst, har drygt 320 sidor kvar! Phu. Sen e de bara yttligare 5 böcker som ska läsas. Vet inte riktigt hur jag ska hinna. Men det löser sej väl antar jag som allt annat brukar göra.
Im lutar de åt att det blir Gaddis, bad och sol skulle sitta fint! Näh nu ska jag sätta igång och läsa några sidor iaf innan jag ska laga mej lite middag.
I love love love you sweetie <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback