10 Juli

Blev till att hänga med Em ett tag idag under dagen. Tog oss en promenad och fick pratat av oss. Blir ju inte att vi hinner ses så mycke nu för tiden när hon jobbar heltid. Va trevligt med en catch up iaf. Träffade Frida en snabbis också, gick och hämtade hennes tågbiljetter och köpte en blomma till hennes mamma. Im åker hon till Sthlm över heljen! Kommer bli tomt utan henne i närheten, men jag hoppas dagarna går snabbt! Jag hoppas min helj blir så bra som jag vill!

Borde känna mej jätte glad idag! Men jag gör inte de konstigt nog. Jag vet inte varför men jag blir helt klart orolig över att jag inte känner mer. Men jag har väl fortfarande min försvarsposition på on. Jag avvaktar helt enkelt. Det ska bli intressant att se hur allting kommer utvecklas nu. Jag e livrädd samtidigt som jag vet att detta är det vi vill. Men man kan som sagt aldrig veta till 100% hur framtiden blir. Men vi tror och hoppas otroligt mycket. Så förhoppningsvis kommer det gå så bra som det bara kan!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback