1 Juli

Jag längtar så det gör ont i hjärtat på mej. Jag vill inte behöva vänta en sekund till på att reparera allt som är trasigt. Men jag har intagit min försvarsposition nu, så just nu är det lättare än på länge. Tiden får väl utvisa antar jag.
Tänk att det skulle behöva bli såhär för att du skulle inse vad riktig och äkta kärlek är. Men bättre sent än aldrig säjjer man ju, inte sant?! Phu. : )

Vill tacka alla som gratulerat mej på min födelsedag igår. Tusen tack. Fick mej äntligen min fina Tv bänk som jag så länge pratat om. Blev kalas fint, så nu är jag nöjd. Jag har sagt till mej själv att ta mej i kragen när det gäller plugget. Men idag har jag också lyckats skjuta på det. Aja imorrn får det bli till att lusläsa massor! Får se hur det går med den saken.



Jag är kär och vill bli lycklig nu tack.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback