8 December

Inte suttit mycket alls vid datorn det senaste, har så mycket annat just nu. PLuggade som en gnu förra veckan så nu kan jag jag vara ledig från skolan hela denna veckan. Det behövs, ska tömma hela lägenheten innan fredag är det tänkt.

I fredags va jag och Älsk o kika på Elfhögs herrar när de spelade, på kvällen blev det god middag och den senaste Saw filmen. Va skönt med en lugn kväll hemma. I lördags stressade vi upp och åkte till Överby för att köpa present till hans bror, sen snabt hem för att göra sej redo för Wiliams dop. Va ett jätte fint och trevligt dopkalas måste jag säjja. Älsk åkte på Julfest med jobbet på kvällen. Frida hjärtat kom hit o vi bakade julgodis. Herregud säjjer jag bara vi e inte dåliga vi inte  : ) Knäckbaket va nog de roligaste på lääänge : D Hahaha!
I går va vi o åt middag hos mami, sen åkte vi o köpte Wii Fitness, skit skoj spel verkligen. Blev terrade till tusen hela kvällen av muppen, men ork säjjer jag bara. Nu går hon till överdrift, det är så galet så jag tror knappt att det är sant. Men tyvärr. Phu.
Nu håller jag på o tvättar, skönt som attan med tvättmaskin i lägenheten igen! Sen ikväll blir de träning, inte sugen alls men lika bra att dra dit. Näh dax att ge katterna mat och hänga upp tvätten. Over and out folks.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback