3 December, sitter i skolan.

Sitter i skolan och försöker få upp motivationen till att börja med ett arbete. Känns sådär roligt.
Va på spinning igår med syster, skönt som attan men sjukt dålig music tråkigt nog. Musicen gör så mycke på ett pass. Efter passet fick vi kört bort min säng och mami kom o hämtade tv-bänken som de ska köpa. Så nu börjar lägenheten eka tomhet! Ska försöka ha flyttat allting innan vi åker till Prag tänkte vi, så det bara e städningen kvar när vi kommer hem. Den ser jag inte fram emot men samtidigt så e lägenheten inte allt för stor! Men grovstäd e aldrig skoj. Börjar iaf känna mej som hemma hos Älsk nu..

Ikväll e de som sagt hemma match i Ävhögsborg kl 20. Kom fasen o kolla o hejja på oss. Ska spela mot Lidköping, o de e en match vi verkligen kan vinna. Har en rätt stor trupp uttagen för omväxlingsskull så de som har formen för dagen ska verkligen få spela och tvärtom! Känns fasen bra att de finns lite spelare att välja på! : ) För som det vart innan så har ju alla i princip fått spela o så ska de verkligen inte vara i ett damlag som spelar i 2an.
Näh får väl ta tag i mitt arbete antar jag! Och peppa mej själv inför kvällens match!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback