23 December

Dax för våran mysiga tradition ikväll, våran underbart trevliga uppesittarkväll! Iår blir de fjärde året irad för mej o Frida, vi håller hårt i vissa traditioner. Ikväll blir det hemma hos Marie, ett gott gäng brudar ska samlas o äta tomtegröt o spela Bingo lotto! : )

Idag har jag vart ute på stan med Em o köpt de sista klapparna, strosade i Vänersborg så va inte allt för farligt med folk så gick smidigt. Sen va de Lunch uppe hos syster, mycket trevligt o gott. O nu har jag just gjort kolan jag ska ha med mej till mami imorrn. Hittade mej en ny fin klänning till mej själv idag också : ) Inte hel tokigt. Men nu kan jag inte bestämma mej om vilken klänning jag ska ha på mej imorrn. Haha! Det löser sig,

Ska först vara en stund hos farmor, pappa o robb kommer ner. Sen blir resten av dagen o kvällen ute hos mami. Ska bli så otroligt underbart att ha Älsk med mej igen! Känns så otroligt bra med oss <3

God Jul på er allihopa.

Love/ Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback