2 December

Oj oj vad tiden går fort, nedräkningen har börjat till Jul bara 22 dagar kvar! Jag och syster har klarat av de flesta klapparna så jag har bara några stycken kvar at köpa till, men de får vänta tills den 23.e. De få kronorna jag har måste sparas till Prag. Just vart ute o shoppat på LIndex hel nöjd med köpet. Köpte en stickad klänning, ett skärp o knästrumpor! : ) behövdes kan jag säjja!
Blivit 2 nätter hos Älsk nu, så skönt att börja sova där. I söndags satte vi upp julstjärnor i alla fönstren och gjorde mysigt, blev kalasfint. Va mina stjärnor vi satte upp, känns bra för då känns de verkligen som mer mitt ställe också. Idag ska vi antagligen köra bort min säng, börjar bli jobbigt att knö i 90säng! Har kört bort de mesta i köket som vi ska ha framme, resten är nedpackat i lådor som ska till förrådet som vi packar upp först i nya lägenheten. Så flytten är i full gång för min del nu. Underbart.
I eftermiddag är det spinning som gäller med syster, skönt att man fick en plats till slut. Imorrn spelar vi hemma match kl 20, kom o hejja på oss! Det behöver vi.

 

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback