12 December

Nu har Älsk just åkt iväg till en Julfest med jobbet. Syster o Selma kommer hit ikväll så ska vi baka massa gott julgodis : ) Ska bli riktigt mysigt. Så har städat som en iller eftersom Selma är känslig mot katt, hoppas de går bra att ha henne här nu bara. Efter julbaket e de dax att packa resväskan inför resan imorrn. Blir hämtade kl 8 på morgonen av Lars-Johan, flyget går kl 12 och vi är framme i Prag runt 17 tiden. Sverige spelar semi kl 19 så de blir direkt till arenan så får vi checka in på hotellet på kvällen!
på Söndag spelas bronsmatchen och finalen. Så har vi hela måndagen till att strosa runt o se lite mer av Prag. Flyget hem går 19:30 drygt så är vi hemme vid 23:30 tiden ungefär. Ska bli så skönt att åka iväg bara jag och älsk, men lite nervös e jag allt. Har ju inte vart iväg på egen hand förrut! : ) Men de ska nog gå bra!
Lite tråkigt bara att jag dragit på mej en jobbig flrkylning, nyser varannan minut och är helt tjock i huvudet/halsen. Men jag överlever!

Nu ska jag äta nått innan dom kommer. Vi hörs när vi är hemma igen!
Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback