10 December

Allt flyter på riktigt bra just nu känns det som. Tiden går fort fram och redan på lördag åker vi till Prag. Börjar få lite resfeber, har ju inte vart ute på vifft på egen hand nått speciellt! : ) Men de ska nog gå bra förhoppningsvis.

Imåndags va jag och Marie ute och shoppade, va en riktigt trevlig dag. Kvällen blev lite som den blev, ingen träning för våran del så vi fick roa oss med att spela wii fitness. Skit skoj verkligen, kvällen avslutades med en Beck film.
Igår tog jag mej en promenad in till stan o uträttade en del ärenden, träffade på Kalin så fick mej lite spontant sällskap! Inte allt för ofta vi ses privat nu, finns ingen tid över till mycket just nu.

Idag har jag packat o flyttat sen 7 i morse, så nu känner jag mej gött sleten. Ska snart bädda ner oss o kolla på Erik o Mackan. Så sjukt roliga killar det dära! : ) Imorrn e de dax att bära lådor igen med syster, hoppas få med de mesta förrutom Tvn och andra saker som ska skruvas ner. Känns skönt att snart vara av med lägenheten faktiskt, men jag har trivts otroligt bra i min etta mitt i stan! Men snart har vi en ny fin tvåa centralt så de känns skönt : ) Näh ska ta på mej pyamas och ladda inför en ny dag!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback