8 Augusti

Fredagkväll och jag sitter ensam i min lägenhet! Det är inte ofta det händer måste jag säjja. Men jag är helnöjd med att jag rä ensam! Varit fullt ös hela veckan. Tränat alla dagar och på kvällarna har jag vart med Em och Frida så inte hunnit slappa ensam i soffan på flera kvällar!
Började dagen med att bli väckt av Em, klockan var iofs 12:20 när hon ringde så jag ska väl inte klaga. Vi träffades och gick o handla. Sen började självklart regnet ösa ner så vi tyckte de passade bra att kolla skräckfilm mitt på dagen! Så vi bunkrade upp med mat och godis, drog ner rullgardinen och myste i soffan!
Sen fick hon snabba sej hem för att fixa matlåda till natten.

Jag har tänkt något fruktansvärt mycke i 2 dagar. Jag kan inte förstå vad som hänt. Jag vet vad som hänt men kan verkligen inte förstå att allt detta kunde hända. Helt ofattbart, att de kunde hända just oss. Vi som alltid varit så säkra på varandra! Jag hoppas att vi båda har blivit starkare av denna otroliga måtgång. Jag vet att jag har blivit betydligt starkare än vad jag var innan allt detta hände. Så på något vis så behövde något hända, för att jag skulle ta tag i mej själv. Jag skulle aldrig vilja byta bort denna tiden jag haft för mej själv. Jag har lärt mej så otroligt mycket, om mej själv framförallt! Jag vet att jag klarar mej själv, kan stå på egna ben och att det är så viktigt att kunna känna sej stolt över sej själv. Och jag kan gå med huvudet högt och veta att jag inte gjorde något fel, att jag inte är orsaken till att det blev som det blev. När jag tänker på hur jag handlat genom hela denna tiden så kan jag verkligen se tillbaka på det och vara stolt! Jag har inte betett mej illa och dåligt på något vis! Jag har blivit den sociala Therese som jag gömde undan förrut, jag är glad, öppen och positiv! Jag tog tag i mitt viktproblem och kämpade på med mat och träning varje dag! Jag bestämde mej och jag lyckades! Idag är det -21kg som visas på vågen! Jag är stolt över mej själv..

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback