7 Augusti

Denna veckan har verkligen präglats av träning! Känns kanon att ta tag i mitt liv på allvar. Slutat snusa var en av de viktigaste punkterna på min lista och jag har nu avklarat 4 dagar utan snus! Och konstigt nog är suget inte så stort trotts allt. Vi får se hur det går med den saken, fortsättning följer..
I måndags o tisdags va de spinning som stog på schemat med syster. Hur skönt som helst och underbara instruktörer båda dagarna! Igår va de inomhusträning med Elfhög och det kändes riktigt bra med klubba och boll. Självklart blev de radarparet Hansson/Appel som va de starka backparet : )
Och idag på dagen har jag vart med Mami i gymmet och nu ikväll är det dax för ett spinningpass med Mami och syster! Hur skönt som helst. Så det känns kalas! Har tränat 4 av 4 dagar än så länge. Jag mår bra!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Träningsnarkoman? haha men bra det =) Bra att det känns så bra med snusen =)

Postat av: Therese Hansson

Haha : D Wooork it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback