5 Augusti

Min andra dag utan snus idag! Och jag måste säjja att det har gått över förväntan. Höll mej ganska sysselsatt igår så jag skulle slippa tänka så mycke på de! Kvällen va den jobbigaste delen av dagen! Va riktigt sugen innan jag skulel sova! Men jag klarade mej galant! Va iaf på Spinning på kvällen med syster på Sportlife i Thn, och passet gick skit bra, så jag va supernöjd med min insatts. På kvällen hade jag och Sandra mys med film och lite godis hemma hos mej. Kände mej totaldepp på dagen så vi bestämde oss för att sitta och tjöta och kika film! Kollade på Hancock, den va helt okey. Vi hade dessutom en hel del att prata ut om! : D Hon får mej fasen alltid att skratta så jag får ont i magen!

Idag blir de chill på dagen, ska snart laga mej lite käk sen ikväll blir de ett Aerobic pass på Sportlife och antagligen film med Em ikväll. Känns bra att ha saker att göra om kvällarna så jag kan hålla fingrarna borta från min mobil. Nu ska jag klara det så är det bara. Det ska bli jävligt intressant och se reaktionen. Jag har ju som sagt inget att vara orolig över. Jag har fått alla svar jag behöver ha för att kunna vara stark. Nu är det bara att köra mitt race. Fokus Therese!! : )
Har fått för mej att jag inte ska dricka nån mer alkohol nu under hela augusti, utan bara fokusera på träningen och maten! Känns som ett bra val, vi får se hur det går! Näh nu ska jag fixa mej käk.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Ska vi försöka hålla oss utan alkohol båda två? JAg behöver verkligen det!! Skönt attd et går bra med snusen för dig iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback