4 Augusti

Då har Vbg festivalen vart här istan nu då! Och 2 dunderlyckade kvällar lyckades vi spika in! I torsdags började vi med att förfesta nere på Skräckland ett gäng. Va hur mysigt som helst! Sen gick vi in på området och rokkade loss till Rydell & Quick. Lyssnade inte alls mycke på musicen utan njöt av sällskapet som jag inte umgåtts med på så lång tid! Va underbart att träffa allihopa och höra att dom faktiskt saknat mej!  Kvällen slutade på bästa tänkbara sätt för våran del. Så otroligt mysigit. Kan inte med ord beskriva den känslan som var i luften, vi båda var helt förtrollade av varandra! <3
På Lördag blev de förfest hemma hos Em med massa tjejer. Sen bestämde vi oss för att gå in och rokka loss till The Poodles haha! Men även denna kvällen blev hur bra som helst. Träffade alla från torsdagen även denna kvällen! Erland knödde fram mej ända fram till scenen och drog upp mej på sina axlar : D Haha! Hela bandet kollade på mej o skratta! Yeah dude! Jag kan jag! : )

Idag är det måndag igen. Och denna dagen känsn jävligt seg ska jag säjja. Regnar och regnar. Ser inget slut på regnet heller. Ska iväg på spinning med syster lite senare, det är de enda som är inplanerat!
Bara så ni vet IDAG slutar jag snusa! Hejja på mej nu gott folk! Det kan jag behöva. Peace out.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback