28 Augusti

Gjorde mitt första träningspass efter sjukdom igår. Va inställd på att ta de lugnt men jag vet hur jag är och de gick som de gick! Helana höll koll på mej så de kändes bra. Sista kvarten satte hon mej, ville spara mej till matchen på lördag. Ska bli så skoj att änltigen spela match. Min 5e dag med penicillin idag, betat av hälften av tabletterna!
Igår kväll va de final av Project runway så vi samlades hos mej och hejjade fram Christian, som självklart kammade hem segern.
Ikväll blir de ett spinningpass med syster. Efter de blir de middagsmys <3. Ska bli underbart att känna din närhet. På Lördag är det pyamasparty med skräcktema hos Em, laddat upp med massa nya skräckisar. Jag och Kalin ska dit o sova över, ska bli såå roligt! Hade övervägt att gå med Syster o Pernilla på bartömning o Tg om jag inte käkat mitt penicillin, men men. Hållt mej ifrån alkohol snart hela månaden, känns bra men är allt sugen på lite Vin o cider! : )
Nu ska jag återgå till min städning o ladda upp inför träningen! Underbart att kunna träna igen. Otroligt vad mycke träning kan göra för en människa : D


Dagens låt: Breaking Bennjamin - Follow me



Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback