25 Augusti

Läskigt vad instabil hela jag har vart under denna heljen. Börjat gråta utav minsta lilla, men nu känns allting mycket bättre. Börjar bli mej själv igen.
Tog mej en lugn promenad med Em i förmiddags, va otroligt skönt att komma ut en sväng. Planerade heljen som kommer lite smått, ser verkligen fram emot den!
Igår låg jag i soffan hela dagen och kvällen, kurerade mej med te och tabletter! : ) På kvällen pratade jag med Älsk, va hur bra och skönt som helst.
Sista veckan nu innan jag börjar skolan! Känns lite motigt faktiskt om jag ska vara ärlig. Men det blir ju lätt så när man vart ledig en längre tid! Men ser fram emot att sätta igång, öven om jag vet att det kommer bli tufft! Ska åka med syster till biblioteket o låna böcker im förhoppningsvis. Vill komma undan att köpa de flesta böckerna eftersom vi endast kommer använda dom i några veckor innan de blir nya. Hoppas jag har en bra klass också, så man kommer trivas.

Ikväll kommer Frida hit efter sitt pass vid 19 tiden, ska bara ta en catch up och ta de lugnt. Kan inte göra så mycket mer. Vill bara bli frisk och återgå till min träning. Känns katastrof att jag inte tränat på en hel vecka! Urk. Min kropp gillar de inte! Hoppas kunna träna på onsdag redan men det återstår att se. Pratade just med Helena (Assisterande tränaren) det skulle va utomhus först och sen inomhus med teknik! Så att köra inomhus med lite teknik borde jag kunna göra lite lugnt. Vill verkligen va frisk så jag kan spela på lördag.

Har börjat tänka väldigt mycke på min framtid, på vad jag verkligen vill ha uträttat! Jag vill sätta igång med allt det nu, vill inte vänta en sekund till! Kunde inte tro detta om mej själv, men oj oj <3
Nu kommer snart Top model så ska återgå till Tvn som vart min bästa vän den senaste tiden.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback