24 Augusti

Igår va ren katastrof! Kunde inte röra huvudet i princip o halsen va igenbommad! Fick ingen luft och salivet fick jag spotta i en kopp. Mami tog med mej till Jourcentralen i Thn och där fick jag hjälp direkt. Dom tog massa olika prover, lyssnade på mina lungor osv. Blodprovet visade inget bra kan jag lova, värdet skulle ligga på runt 8 och jag hade 130!!! Jag fick medicin direkt. Dom kunde inte fatta att Vårdcentralen bara hade skickat hem mej. I morse började halsen släppa. Jag kan prata utan att de känns allt för ansträngande och jag kan svälja. Kunde äntligen äta mat i morse! Gud så gott. : )
E inte halsfluss jag har utan någon elakartad baketrie som angripit kroppen, så det blir vila och penicillin i 10 dagar nu framöver. Känns iaf skönt att jag fått medicin nu, va orolig ett tag. Men nu ska jag väl sakta men säkert bli bättre.

Ska bädda ner mej i soffan nu och sätta på någon lättsam film så jag får sova ett tag! Är dödstrött. Saknar ihjäl mej efter din närhet älsk. <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback