22 Augusti

Halsen känns som en enda stor klump som gör sjukt ont. Fick bli ett besök på Vårdcentralen i morse, självklart fick jag min mardrömsläkare Salonen.. Uscha ger inte mycke för henne efter alla besök efter mina svåra excem. Självklart gick de åt skogen idag med. Jag är helt säker på att det är Halsfluss, har haft de en mängd gånger o vet hur de känns, men enligt henne va de bara en inflammation i halsen. Så jag ska gå på Ipren o alvedon och en munskölj hela heljen och återkomma på Måndag om det inte blivit bättre. Phu. Hon dumförklarade mej i princip de få minutrarna jag va inne hos henne. Kärring.
Inte fått mej många timmars sömn inatt, men lyckades iaf somna när jag kom hem från besöket i 2 timmar. Har så ont så jag inte ens vill svälja mitt egna saliv! Fan så jäkla jobbigt.

Ikväll kommer Em o Kalin kommer hit för att ha lite tjejkväll. Ska spela spel o kika film osv! Ska bli trevligt, kanske jag kan tänka på lite annat än att det är så fruktansvärt synd om mej : ) Missar ju matchen im o de känns lagom roligt. Men ska åka med in och hejja på dom iaf. Hoppas innerligt att halsen blir bättre snart, orkar inte gå så här hela heljen. Vill att de ska bli söndagkväll dessutom! <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pea

Åhh Salonen brukar har jag osså!.... urk...

Kyra på dig fort så ses vi på måndag!!... pusss!

Postat av: pernilla

har inte du haft nog med skit eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback