20 Augusti

Så otroligt typiskt att jag ska dra på mej massa tokigheter o bli sjuk nu när träningen känns som bäst. Har träningsmatch på lördag och vill inget hellre än att spela! Hade hoppats på att kunna träna lite lugnt idag på inomhusträningen men lika bra att kurera mej några dagar till så kanske jag har turen på min sida och kan vara kry tills på lördag. Ska iaf åka med Kenth in och kolla på träningen.

Saknar värmen och solen något fruktansvärt. Våra få dagar som va varma va helt underbara. VinKvällarna på skräckland, kalas, Kubb, pråmen o stranden m.m. Ska sommaren bara ta slut här? Kommer det bli en dag till man kan sola och bada? Uscha allting känns väldigt depp just nu! Jag har inte fått nog av sommarvärmen än!

                     

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

åh vad mysigt! ja vill inte heller att det ska va slut!!!!! gaaaaaah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback