19 Augusti

Har verkligen hur ont som helst i min nacke/hals, det värsta är att jag börjar få ont i halsen när jag sväljer också. Känns ju säkert roligt, vill absolut inte bli sjuk o tappa min träning. Blev värre efter att jag va på ett spinningpass igår. Borde ju tänkt längre än näsan räcker men som vanligt gjorde jag inte de! Fick frossa på kvällen och satt nerbäddad och drack te och kolla film med Frida hela kvällen! E väl någon infektion jag har i kroppen, ska kurera mej med vila osv idag så den försvinner så snart som möjligt. Ska sitta i seketariatet med Sandra ikväll när Elfhögs herrar spelar, ska ju ändå kolla så kunde liak gärna sitta där o vara lite nyttig! : )

Jag är så jävla förbannad. Fattar inte att folk som säjjer att dom "hatar" mej och inte vill ha med mej att göra orkar lägga tid och energi att snoka runt på mina sidor och ringa runt till varandra och snacka massa skit. Det dom säjjer är ju inte ens sanning. Så nu har jag blivit tvungen att ha kod på min blogg. Känns ju lagom skoj. Patetiska as är vad ni är! Den dagen jag ser er kommer jag inte dras för att säjja några väl valda ord till er! Inte lika feg som er! Fy fan säjjer jag bara. Väx upp. Jag blir tokig. Nu ska jag ner o hämta tvätten strax! Phu vet inte vart jag ska göra av all ilska för tillfället!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback