17 Augusti

Matchen mellan Elfhög och Walkersborg gick inte riktigt som jag trodde. loosade med 2 bollar om jag inte minns fel. Men Älsk kan verkligen vara nöjd med sin insatts! HerreGud va han glänste på plan. Va han som behöll lugnet och styrde spelet, riktigt bra!
på kvällen blev de GirlsNight hemma hos mej! Jag Frida och Em kikade film och spelade spel. Vi va som 3 säckar potatisar! hur trötta och sega som helst, och utan anledning att vara de också. Konstigt det dära. : )
På förmiddagen idag kollade jag och Em när Elfhög spelade mot Vänersborg. Gick ju som förväntat i den matchen men blev mindre målskillnad än jag trodde så de va ju bra! Pratade massa med Nina också, kändes jätte bra o roligt! Fick höra saker som verkligen värmde!

Har just haft Mami på besök en stund. Hon fick komma med Ipren och Diclofenac, har dragit på mej nån muskelinflammation/sträckning i nacken/halsen. Gör skitont verkligen, kunde inte sova många timmar alls inatt! Hoppas tabletterna hjälper!
Ikväll ska jag få finfrämmat : ) Jao! Underbart.. <3
Im är det spinning som står på schemat! Ska dit ett helt gäng så de ska bli skoj.
Nu ska jag göra mej en ny kopp te och sätta mej i soffan och mysa under en filt till en film!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: melodie

hittade din blogg nu och måste ba säga, fy vad smal du har blivit. kunde inte riktigt tro att det va du när jag såg dej för ett tag. grattis :)

Postat av: Therese

Tack söto! : ) Såg att du inte riktigt kände igen mej när jag hälsa haha!

Postat av: Pea

Åhh muskelinflammation, inte kul!!! kyra på dig så att du bli frisk!! pusssnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback