16 Augusti

Blev en vilodag igår. Min sträckning spökade en hel del. Om jag nu ska spela innebandy denna säsongen känns de säkrare att vila lite extra så jag slipper dras med en sträckning under seriespelet!
Va med Frida hela kvällen igår. Satt nere på Skräckland och det blev en skit jobbig situation! Phu. Men kändes som vi löste de bra ändå. Satte oss hemma hos Frida och Michel på kvällen och spelade spel. Va riktigt trevligt.
Ska iväg och kolla när Elfhögs herrar spelar match mot Walkersborg strax, deras första träningsmatch för säsongen! Ska bli intressant å se hur dom spelar, och hur de går för Älsk. Dom spelar mot Vänersborg im, hoppas dom jämnat ut sej lite nu inför denna säsongens spel. 
Ikväll blir de GirlsNight med spel osv! Känns kalas att de händer något iaf. Frida har självklart fallit tillbaka på snusen! Och det underlättar absolut INTE för min del! Känner på mej att jag kommer köpa en dosa när vi ska åka iväg nu! Phu. Jävla skit, de som ändå känts bra! Men jag kanske ska köra på de jag sagt från början?! Då klarar jag de nog iaf! Äh vi får se. Nu ska jag strax ner å hämta tvätten innan det är dax att göra sej klar för att åka. Kalin ska köra, så de kan nog gå hur som helst :P Haha! Näh då! Peace out.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

haha snäll du va då :P Jag lovar att bil kan jag köra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback