14 Augusti

Denna dagen har känts ganska meningslös. Från att jag har mått bra i 2 dagar så blev de självklart en enorm svacka. Jag har väntat på den, jag kan ju inte må perfekt 3 dagar i rad! Phu.
Va ute och gick med Em i förmiddags, en sån jävla dum grej som blockera mej helt. Mitt humör gick från kalas till katastrof på några sekunder. Så jävla onödigt säjjer jag bara! Fan att du inte fattar bättre. Jag blir helt jäkla tokig, vet inte vart jag ska ta vägen med mej själv ibland!
Va iaf otroligt skönt att komma iväg på ett spinning pass på kvällen! Räddade min dag. E verkligen endast under träningen som jag mår helt bra! Tränat 4 pass så här långt denna veckan! Känns helt okey.
Im blir de förhoppningsvis en löparrunda på skidstugan om min sträckning känns okey. lördag e de vila som gäller! Måste ha en vilodag i veckan iaf.
Dax att bädda ner sej i soffan och vänta in en ny dag med nya möjligheter! Sov sött mina vänner <3


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback