13 Augusti

Började gårdagen med att ta en powerwalk på morgonen. Eller morgon och morgon klockan va runt 13 tiden! : ) På kvällen blev det till att åka på ett spinning pass med Syster och Erland. Hur skönt som helst. E verkligen hur nöjd som helst med spinning passen på Sportlife i Thn. Instruktörerna, musicen och allt runtomkring är hur bra som helst. På kvällen blev de lite Girlsnight hemma hos mej. Em Kalin och Frida anslöt sej och vi spelade spel och skrattade utan dess like. Och jag som hade sån träningsvärk i  magen efter måndagsne Core träning! : ) Haha! Men roligt va de.
Idag va vi ute på Onsjö allihopa, blev att vi käkade middag där så de va skönt att slippa laga middag hemma. Passade på att vila en stund innan de va dax att åka till Thn för att träna med laget. Gick hyffsat att spela idag, mindre bra på övningarna. Måste verkligen hooka om min klubba. Blev helt galen. Lyckades givetvis dra upp min sträckning i baksidalår/skinka. Lagom skönt vill jag lova. E tredje gången jag drar upp den nu.
Kvällen har jag avslutat med att prata med Älsk i phonen. Va så skönt att få prata ut om innebandyn med honom. Han om någon kan komma med tips/råd och coacha mej när det handlar om innebandy. Han har alltid funnits där vid sidan om, så de va skönt att få prata ut med honom om mina tankar och funderingar. Även skönt att höra hur de går o känns för honom. Han e ju också ny i Elfhög. Va för en gångs skull ett 100% bra samtal. : ) Vi är så säkra. Och jag ska fokusera på att må bra den närmsta tiden, som jag vet kommer gå förlorad. Finns ingenting att må dåligt över egentligen. Måste få mitt hjärta och hjärna att samarbeta lite bättre bara!
Im blir de spinning på kvällen med Erland, ska bli intressant o se hur det går med min sträckning! Nu ska jag ägna mej åt tjejerna i Sex and the city, och försöka komma isäng innan 3 inatt för omväxlings skull! Sov gott.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback