11 Augusti

Frida hjärtat ringde och väckte mej imorse. hon kom hit och vi myste i soffan hela dagen. Kollade på film efter film och drack massa te! Va hur mysigt som helst när regnet slog mot rutan utanför. Jag kände att jag behövde en heldag med bara henne efter gårdagens slut på dagen. Med henne så känns allt så mycket lättare, känns som jag inte bär på allt de jobbiga ensam! Jag är så fruktansvärt glad att jag har henne i mitt liv, jag kommer göra allt för att aldrig förlora henne. Hon får mej att må bra! De här senaste dagarna har kännts riktigt tunga.. Men jag vet vad de beror på, det är inte vilka dagar som helst. Phu. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det.

Nu på kvällen har jag vart iväg i Trollhättan och haft ett fys-pass med innebandyn. Fick schema över hur våran träningshelj kommer se ut i september. Jag får se hur det blir med allt. Men jag kan inte släppa hur underbart det är att träna, jag mår så otroligt bra under den tiden.
Nu sitter jag här framför datorn med en kopp te och vill bara bli trött så jag kan sova. Imorrn är det spinning på kvällen som gäller, så på dagen får det bli en powerwalk runda om regnet håller sej borta. Nu ska jag vidare till mina vänner i Sex and the city!


Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sex and the city ÄR BÄST! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback